Monday 25 February 2013

Itulah Kehidupan

Assalamualaikum w.b.t

Its been awhile. Lama tidak update blog. Macam-macam benda berlaku sepanjang 2 minggu ne. So aku balik MICET sudah lepas cuti Mid Sem. InsyaAllah we will meet again in June KK. :) Semakin lama makin banyak kerja kena buat. Fuhh. STUDENT kan. Kalau asyik mengeluh saja, bagus duduk di rumah kan. So you have to be strong ! 

This week ada 3 lab report kena hantar. 2 test. 1 quiz. 1 assignment. HAHA. Banyak kan. Busy gila lah ne. Minggu ne pun ada pemilihan Bola untuk main KPT Melaka. Doakan aku terpilih k. Maybe tournament tue awal bulan 3 di UTEM. 

Ow ya. Voucher BB1M RM250 aku abis sudah.haha. Macam-macam jugalah aku beli guna baucer tue. Buku yang aku mau baca. Ada satu buku orang suruh baca :p "Men are from Mars, Women are from Venus". Ada juga budak ne mau jual voucher tue. Tapi bagi aku buat apa juga kau mau jual. Orang sudah bagi untuk kebaikan so guna kan lah beli benda berfaedah. 

I need to stop here. See you again guys. IMY.
#MAS. 
Salam :)

"Hope is a great thing, a great thing never dies"

No comments:

Post a Comment